SUMMER SAVINGS 90% OFF QuickBooks for 3 months* Ends 8/27
QuickBooks Q&A
Recently active
Hello! I have a retail company and run my sales in POS, but want to give my commercial customers an option to pay by ACH. Invoices/statements are sent through my POS. Is there a way to create an open payment link they can use to pay invoices and/or statements? When I looked into the payment link option, it wanted me to list a payment amount, but that will vary.
I can't see my checking account number
Environment:QuickBooks Enterprise Solutions: Contractor Edition 24.0 (v34.0.4018.3401)Windows Server 2025 Standard (Build 26100)Remote Desktop Services with RD GatewayActive Directory domain environmentCompany file hosted locally on C: driveThe Problem: We are hosting QuickBooks Enterprise 24.0 on Windows Server 2025 in an RDS environment. Two standard domain users connect via RD Gateway to a dedicated session host. Every time a non-admin user opens QuickBooks or tries to open the company file, they receive:"Administrator Permissions Needed - This action requires Windows administrator permissions"Followed by Error -6210, 0 if they cancel the prompt.The root cause is DBManagerExe.exe, which QuickBooks calls with the StartMonitorService argument on every launch. This executable has requireAdministrator baked into its manifest, making it impossible for standard users to run it.Everything We Have Tried:1. Granted QBDataServiceUser34 full control on all company file directories a
No text available
My search bar for the invoices tab is gone. Any reason why this happened?
When the organization received a QBO Plus subscription through Techsoup, I did not realize that using my personal name and phone number would connect QBO to my personal Intuit account. The organization now has organization emails and a phone number. Techsoup sent me a new subscription number to start over. How do I move all the transactions, data, chart of accounts, etc from the old QBO to the new QBO.
why do excluded transaction still show up on a report?
I attempted to obtain a refund for incorrect charges. Following is Quickbooks response to my request for refund:Thank you for contacting Intuit support.We have received your request for a refund. However upon review your account has had the auto renewal canceled so will not renew on your next billing date. Your account will stay active and you will be able to access until that date to finalize any tasks you may still have left. On your next billing date you will not be billed, and your account will be canceled, and you will no longer be able to login. Due to this no refund is being provided.We are sorry to see you go but thank you for using QuickBooks.My response:Please tell me HOW does canceling the autorenewal affect a refund…I am requesting a refund of money paid to you already, not future payments …this makes no sense!! My account was duplicated unbeknownst to me and I was being charged for two accounts, both of which were never used. I attempted to use the service when it changed
I have a subscription for QuickBooks Self-Employed with the Tax Bundle but when I filed my 2025 taxes, TurboTax is charging me for both Federal and State tax filing. How do I fix this issue.
Can I setup weights per each item to calculate a total weight of an order?
I recently switched to online and I'm trying to clean up my quickbooks. I already hid my unbilled expenses but now I don't know how to get rid of unbilled time charges? Anyone know how to do this without messing up the books?
Since October 2025 having issues with Square transactions. They are coming in but once the transaction is reviewed and I click Confirm, I get error message "We couldn't add your transaction. sendout.expense - Empty settings value found." So I go to settings, update the values, choose the sync date but the "Sync now" button is grayed out. Called support few times, always get answer engineers are working on it. Is there a way how to go around this error other than adding the sales manually? Its been five months and no fix yet?
Need to talk to someone about processor g fees review
We routinely send contracts to customers requesting e-signatures. Is there a way to customize and save the signature request email message? There is a pre-filled messages that says, "We kindly request you e-sign the document(s) at your earliest convenience. Your prompt attention is greatly appreciated. Thank you". I know there is a way to edit the email message for sales forms in Accounts and Settings but the 'contract' is not listed in the options dropdown. Please let me know if there is a way to edit and save a default email message for the signature request email in Contracts. Thank you.
Several people have responded. Thank you. Unfortunately, the solutions presented regarding this problem have not solved the issue.I have used the "Receive" button on the invoice. The payments have been entered and saved. In the Banking area, the payments have been matched and are reflected on the log. The payments are not showing on the invoice, however. This has been a sudden problem since 2/27/26.I have cleared my browser and restarted the device. The problem lingers. If it matters, I use Chrome as the browser. Please advise further.Thank you for your help!
Hello, I am having an issue with sending the ACH scheduled payroll. The ! states problem adding new data to Quickbooks. Inconsistent data in downloaded employees. I have double check all employees data and everything is the same as it normally is. I updated to the current version, updated payroll setup and everything says complete. So I unselected direct deposit and printed the paychecks. The problem is that the checks still say send and I don't want to pay people twice. I cant delete the transactions because they are now printed checks. How do I get rid of the to Send error ?
I want to close my account
"my benefits" for QuickBooks checking clearly says eligible instant deposits. It's the first benefit listed in fact
This setting wasn't on two days prior and then somehow got switched on and started requiring our guys to pick a customer to clock out. We would just like to know how to switch it back off.
My bank account shows that intuit charged (4) transfer fees for two days that total quite a bit of money. $984.13 to be exact! What are these for?
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.